luni, 4 mai 2009

Primavara din noi



Poate pare ciudat, tinand cont de faptul ca sunt profesoara de limba si literatura romana, insa poezia mea preferata este una foarte simpla, pe care o rescriu de fiecare data cu aceeasi emotie si care niciodata nu seamana cu cea precedenta . Este poezia fiecaruia dintre noi, ale carei versuri sugereaza mai mult decat am avea noi curajul sa spunem si pe care am descoperit-o prin intermediul altor persoane.
Odata cu primavara si sentimentele noastre capata culoare, de aceea va rog sa conturati propria voastra poezie, dupa reteta urmatoare:

Completati spatiile punctate, tinand cont de indicatiile din paranteze si veti obtine prima poezie cu "primavara din voi":



Eu sunt...

Eu sunt......................................................
(doua lucruri adevarate despre tine)

As dori sa stiu............................................

(ceva care ma intereseaza)

Aud ...........................................................

(un sunet imaginar)

Vad...........................................................

(ceva imaginar

Vreau.......................................................

(ceea ce-mi doresc mult)

Eu sunt.....................................................

(repetarea primului vers)

Ma prefac...............................................

(ceva ce fac sau spun prefacandu-ma ca e adevarat)

Simt ca.....................................................

(ceva ce simt chiar acum)

Ating........................................................

(ceva imaginar)

Ma ingrijoreaza.......................................

(ceea ce te nelinisteste)

Plang.......................................................

(ceea ce te intristeaza)

Eu sunt....................................................

(repetarea primului vers)

Stiu........................................................

(ceea ce stii cu certitudine)

Spun.......................................................

(ceea ce crezi cu tarie)

Visez......................................................

(ceva la care visezi adeseori)

Ma straduiesc.........................................

(ceva pentru care lupt cu adevarat)

Sper..........................................................

(ceva la care cu adevarat)

Eu sunt..................................................


Nu uitati sa-i invatati pe cei dragi sa dea culoare propriilor sentimente!

Cu drag si multa culoare in suflet,
prof. Nicoleta Tatulea( coord. Spring Team)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu